U regelt pensioenzaken voor uw klanten op onze website. Al geruime tijd kunt u, naast met gebruiksnaam en wachtwoord, ook inloggen met eHerkenning op onze website. Regel uw eHerkenning voor uw klanten. We helpen u op weg met ons stappenplan.
Heeft u al eHerkenning, maar niet het juiste betrouwbaarheidsniveau? Vraag geen nieuwe eHerkenning aan. Neem contact op met uw leverancier.
eHerkenning is een Europees goedgekeurde manier van inloggen. Het is net als DigiD, maar dan voor bedrijven. U kunt met eHerkenning bij meerdere organisaties inloggen. Dat is veilig, makkelijk en betrouwbaar.
Aanvragen of aanpassen van eHerkenning kan tot 6 weken duren. Vraag eHerkenning dus op tijd aan.
Met een eHerkenning Ketenmachtiging machtigt een werkgever een administratiekantoor om online zaken te regelen. De werkgever moet de administrateur toestemming geven voor een ketenmachtiging. U leest meer op de website van eHerkenning Let op: er moet altijd een administratieve overeenkomst zijn met TKP.